Lucreaza cu noi!
Părerea ta este foarte importantă pentru noi, astfel ai la dispoziție această secțiune de contact rapid, unde ne poți întreba orice nelămurire ai în domeniu. Îți mulțumim și promitem un răspuns eficient !
office@itexclusiv.ro 0766.677.047
0766 677 047 office@itexclusiv.ro

Cele 10 porunci in domeniul SEO pe care trebuie sa le respecti!

Cele 10 porunci in domeniul SEO pe care trebuie sa le respecti!

  Optimizarea site-ului şi conţinutului pentru motoarele de căutare este o activitate permanentă. Atunci când competiţia este acerbă, nu poţi spune niciodată că ştii suficient de multe sau că ai reuşit să găseşti reţeta magică de optimizare. De-a lungul anilor ne-am dat seama că pentru a te considera un specialist SEO, trebuie să ai ani întregi de muncă la activ şi că jocul îşi schimbă regulile de la un an la altul, de la apariţia unei metode noi la alta. Cu toate acestea, unele lucruri rămân la locul lor, unele reguli rămân ca un fel de porunci pe care dacă le respecţi ai şanse mai mari de succes.

   ITeXclusiv.ro îţi prezintă decalogul regulilor de optimizare SEO, lucrurile pe care niciun posesor de website nu ar trebui să le ignore:

  1. Scrie, sau angajează profesionişti să scrie pentru tine conţinut de calitate, înnoit constant.
  2. Construieşte o secţiune de ştiri sau noutăţi astfel încât oricine îţi vizitează site-ul să ştie că va găsi conţinut proaspăt.
  3. Alege cu atenţie cuvintele cheie. Foloseşte Google Analytics sau consulta specialiştii în optimizare SEO pentru a vedea care sunt cele mai potrivite cuvinte cheie pentru afacerea ta.
  4. Caută expresii cheie. Nu te mulţumi să urmăreşti atragerea de trafic pe anumite cuvinte cheie, caută să găseşti expresii cheie care au o competiţie scăzută şi care îţi pot creşte traficul.
  5. Atenţie la densitatea cuvintelor cheie. Procentele sunt subiect de discuţie, însă cu un 3-4% mergi la sigur.
  6. În conţinutul site-ului tău scrie cuvintele sau expresiile cheie bolduit ori cu italice.
  7. Optimizează imaginile de pe site. Ca şi articolele, şi imaginile au nevoie de cuvinte cheie şi descrieri relevante.
  8. Pune etichete materialelor video pe care le prezinţi pe site, pentru o mai bună clasare în Google.
  9. Pune hyperlink-uri expresiilor cheie din conţinutul tău.
  10. Follow-up. Urmăreşte continuu prin instrumentele specifice de analiză evoluţia site-ului tău pentru a înţelege optimizările pe care trebuie să le faci.